Pomagamy tworzyć
komunikacyjne
bestsellery
25 lat doświadczenia
w wydawnictwach, marketingu, PR
Czy wiesz, że...
Polska jest najszybciej starzejącym się krajem w całej Unii Europejskiej! Już teraz, w naszym kraju, jest około 14 milionów osób powyżej 50-tego roku życia.
Kto zatem odpuściłby sobie tak wielki kawałek (jedną trzecią!) tego „tortu”?
Jak tworzyć, sprzedawać i reklamować produkty i usługi dla osób 50+, aby skutecznie ich pozyskać?
Pomagamy tworzyć
komunikacyjne
bestsellery
25 lat doświadczenia
w wydawnictwach, marketingu, PR
Pomagamy tworzyć
komunikacyjne
bestsellery
25 lat doświadczenia
w wydawnictwach, marketingu, PR
Kim jesteśmy?
Izabela Pajor
Silvergeneration expert, wydawca i marketingowiec z 25-letnim doświadczeniem.
Wieloletni praktyk biznesu, swoje doświadczenie zdobywałam w sieciach sprzedaży detalicznej, agencjach PR oraz w największych wydawnictwach w Polsce.
Jako dyrektor wydawniczy współtworzyłam sukces najlepiej sprzedających się pism dla kobiet 50+, m.in. „Przyjaciółka”, „Tina”, „Kobieta i Życie”, „Świat Kobiety”, „Poradnik 50+”, „100 rad”, „Uroda” oraz projekty PR-owe i badawcze skierowane do grupy osób 50+.
Pracowałam także jako wydawca w magazynach luksusowych: „Gala”, „Glamour”, „Dom i wnętrze”.
Oprócz praktyki na rynku polskim, zdobywałam także doświadczenia na rynku niemieckim oraz w Stanach Zjednoczonych.
Blogerka i influencerka 50+, pasjonatka contentmarketingu. Studiowałam marketing i zarządzanie, filozofię, psychologię oraz trening interpersonalny.
Współprowadzę grupę Szkolenia Dla Wydawcy, a także w ramach swojej pasji, jaką jest rozwój osobisty, kręgi kobiet 50 plus i warsztaty rozwoju osobistego dla kobiet.
Magdalena Małgorzata Kos
Ekspert z ponad 25-letnim doświadczeniem. Kierowałam działami marketingu i sprzedaży w De Agostini Polska, Hearst Marquard Polska, Ringer Axel Springer Polska, Express Wieczorny, Edipresse. Byłam partnerem biznesowym Planeta De Agostini w Polsce i Rosji. Wydałam ponad 100 kolekcji edukacyjnych, kolekcjonerskich książkowych, tworzyłam strategię wydawniczą wielu tytułów prasowych, dzienników, tygodników i miesięczników i książek. Mam na koncie wiele projektów własnych, które okazały się sukcesem wydawniczym w Polsce i w Rosji.
Od 2007 roku działam niezależnie jako ekspert realizując projekty szkoleniowe i wydawnicze dla klientów biznesowych w obrębie strategii, projektów wydawniczych jak i edukacji.
Z wykształcenia pedagog i marketingowiec z zamiłowania propagatorka innowacji także w obrębie edukacji i komunikacji dorosłych. Jestem certyfikowanym trenerem szkoleń grupowych i Design Thinking oraz dyrektorem programowym szkoleń KFS Delta Training.
Współprowadzę grupę Szkolenia dla wydawcy oraz kręgi kobiet 50 plus i warsztaty rozwoju osobistego dla kobiet.
Wolontariuszka i organizatorka działań non – profit.
ZAUFALI NAM w komunikacji online i offline Wydawcy oraz Producenci
Alma Press, Anagram, Pro Logos – Pani Swojego Czasu, Wydawnictwo Bratni Zew, Burda Media Książki, Edipresse Książki, Edgard, Eurograf, Harper Collins, Instytut Studiów Franciszkańskich, Wydawnictwo Levyz, Wydawnictwo Kobiece, Wydawnictwo Virtus, Happy Detox – Katarzyna Bem – CZY POZOSTAWIAMY TEN PASEK?
Odkryj!
Poznaj!
Zrozum!
Przekonaj!
Największą w Polsce grupę konsumentów - pokolenie 50plus!
Czy wiesz, że...
Polska jest najszybciej starzejącym się krajem w całej Unii Europejskiej! Już teraz, w naszym kraju, jest około 14 milionów osób powyżej 50-tego roku życia.
Kto zatem odpuściłby sobie tak wielki kawałek (jedną trzecią!) tego „tortu”?
Jak tworzyć, sprzedawać i reklamować produkty i usługi dla osób 50+, aby skutecznie ich pozyskać?
POKOLENIE SILVER...
Wybiera markowe produkty
Polacy 50+ zwracają uwagę na reklamowane marki, a prawie co trzeci uważa je za ważne kryterium wyboru produktu lub usługi.
Korzysta z Internetu
Polscy seniorzy często zasięgają porad zakupowych w sieci. Trzy czwarte z nich korzysta z porównywarek cenowych, a ponad dwie trzecie bierze pod uwagę komentarze internautów – czym znacząco przewyższamy unijną średnią.
Ma dużą stabilizację finansową
Dochody osób 50+ są wyższe niż młodych ludzi wchodzących na rynek pracy, a co więcej, mają one już ustabilizowaną sytuację życiową i dochodową
Pokolenie 50+
jest najbardziej przyszłościową grupą konsumentów
Jednak w komunikacji firmy i marketerzy powinni pamiętać, że osoby te nie czują się seniorami i nie chcą się utożsamiać ze stereotypem związanym z tym określeniem.
Pokolenie 50+ to bardzo zróżnicowana grupa
Dlatego specjalizujemy się w komunikacji z trzema grupami Silversów:
Silent Generation
Baby Boomers
Pokolenie X
Silver Generation Marketing to nasza specjalizacja, a Twoja przewaga w komunikacji do grupy konsumentów, która w Polsce liczy 14 milionów osób i dynamicznie rośnie!
Jeśli chcesz skutecznie porozumieć się z Silversami, stworzyć dla nich atrakcyjne produkty i usługi lub udoskonalić te, które już posiadasz, skontaktuj się z nami!
Pokolenie 50+
jest najbardziej przyszłościową grupą konsumentów
Jednak w komunikacji firmy i marketerzy powinni pamiętać, że osoby te nie czują się seniorami i nie chcą się utożsamiać ze stereotypem związanym z tym określeniem.
Pokolenie 50+ to bardzo zróżnicowana grupa
Dlatego specjalizujemy się w komunikacji z trzema grupami Silversów:
Silent Generation
Baby Boomers
Pokolenie X
Silver Generation Marketing to nasza specjalizacja, a Twoja przewaga w komunikacji do grupy konsumentów, która w Polsce liczy 14 milionów osób i dynamicznie rośnie!
Jeśli chcesz skutecznie porozumieć się z Silversami, stworzyć dla nich atrakcyjne produkty i usługi lub udoskonalić te, które już posiadasz, skontaktuj się z nami!
Nasze mocne atuty to:
• stworzenie największych w Polsce projektów wydawniczych dla osób 50+
• wiedza o konsumencie 50+ poparta licznymi badaniami
• narzędzia i umiejętności wyniesione z największych wydawnictw polskich i zagranicznych
• ekskluzywna wiedza o potrzebach, insightach i stylach komunikacji Silversów
• doświadczenie w tworzeniu reklam i programów Public Relation dla grupy 50+
• bardzo dobra znajomość influenserów pokolenia Silver
• doświadczenie, jak szkolić i edukować tę grupę i tworzyć międzypokoleniowe zespoły
• wiedza, w jaki sposób pozyskać Silversów jako lojalnych pracowników
Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania!
Skontaktuj się z nami!
Możemy wesprzeć twoje działania w następujących obszarach:
• contentpublishing, czyli tworzenie treści skierowanych do pokolenia 50+
• komunikacja marketingowa dla Silversów
• szkolenia i warsztaty mające na celu lepsze poznanie interesującej cię grupy
• konsulting w ramach bardziej efektywnego dopracowania produktów i usług
• dopasowanie działań promocyjnych skierowanych do pokolenia Silver
• dotarcie do Srebrnych Influenserów i opracowanie strategii komunikacji twoich produktów i usług w social mediach
• pomoc przy opracowaniu badań, insightów, doprecyzowania grupy docelowej
Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!
Działamy także
w grupie konsultingowo - wydawniczej „Szkolenia dla Wydawcy”
… w ramach której oferujemy m.in. unikatowe szkolenia np. „Nie przegap Silver Tsunami – największej grupy czytelników w Polsce”
Jesteś zainteresowany? – Skontaktuj się z nami!
Nie przegap Silver Tsunami !
Kim jesteśmy?
Izabela Pajor
Silvergeneration expert, wydawca i marketingowiec z 25-letnim doświadczeniem.
Wieloletni praktyk biznesu, swoje doświadczenie zdobywałam w sieciach sprzedaży detalicznej, agencjach PR oraz w największych wydawnictwach w Polsce.
Jako dyrektor wydawniczy współtworzyłam sukces najlepiej sprzedających się pism dla kobiet 50+, m.in. „Przyjaciółka”, „Tina”, „Kobieta i Życie”, „Świat Kobiety”, „Poradnik 50+”, „100 rad”, „Uroda” oraz projekty PR-owe i badawcze skierowane do grupy osób 50+.
Pracowałam także jako wydawca w magazynach luksusowych: „Gala”, „Glamour”, „Dom i wnętrze”.
Oprócz praktyki na rynku polskim, zdobywałam także doświadczenia na rynku niemieckim oraz w Stanach Zjednoczonych.
Blogerka i influencerka 50+, pasjonatka contentmarketingu. Studiowałam marketing i zarządzanie, filozofię, psychologię oraz trening interpersonalny.
Współprowadzę grupę Szkolenia Dla Wydawcy, a także w ramach swojej pasji, jaką jest rozwój osobisty, kręgi kobiet 50 plus i warsztaty rozwoju osobistego dla kobiet.
Magdalena Małgorzata Kos
Ekspert z ponad 25-letnim doświadczeniem. Kierowałam działami marketingu i sprzedaży w De Agostini Polska, Hearst Marquard Polska, Ringer Axel Springer Polska, Express Wieczorny, Edipresse. Byłam partnerem biznesowym Planeta De Agostini w Polsce i Rosji. Wydałam ponad 100 kolekcji edukacyjnych, kolekcjonerskich książkowych, tworzyłam strategię wydawniczą wielu tytułów prasowych, dzienników, tygodników i miesięczników i książek. Mam na koncie wiele projektów własnych, które okazały się sukcesem wydawniczym w Polsce i w Rosji.
Od 2007 roku działam niezależnie jako ekspert realizując projekty szkoleniowe i wydawnicze dla klientów biznesowych w obrębie strategii, projektów wydawniczych jak i edukacji.
Z wykształcenia pedagog i marketingowiec z zamiłowania propagatorka innowacji także w obrębie edukacji i komunikacji dorosłych. Jestem certyfikowanym trenerem szkoleń grupowych i Design Thinking oraz dyrektorem programowym szkoleń KFS Delta Training.
Współprowadzę grupę Szkolenia dla wydawcy oraz kręgi kobiet 50 plus i warsztaty rozwoju osobistego dla kobiet.
Wolontariuszka i organizatorka działań non – profit.