Jak wykorzystać social media, by autor stał się influenserem dla swoich czytelników, nie tylko przed premierą książki
Profil Uczestnika szkolenia:
Autorzy książek, blogerzy, selfpublisherzy, twórcy planujący wydanie książek
Kluczowe korzyści dla uczestnika szkolenia:
- Zdobycie wiedzy dotyczącej obsługi social mediów niezbędnej do promowania siebie i swoich dzieł
- Pozyskanie praktycznych informacji na temat narzędzi, technik, treści oraz algorytmów wspierających obecność w social mediach
- Poznanie złotych zasad komunikacji poprzez posty i zdjęcia na FB i IG oraz niestandardowe działania
PROGRAM SZKOLENIA:
- 5 największych mitów o social mediach w opiniach autorów
- Nie lubię czy nie umiem? – Przełamujemy stereotypy
- Dlaczego warto? – Pozytywne przykłady obecności autorów w social mediach z Polski i ze świata
- Bio na FB i IG – jak stworzyć, by mocniej przyciągać uwagę i się wyróżniać
- Case study kilku ciekawych biogramów
- Do kogo mówię – Czy znam swoją personę?
- Rola opinii czytelników – pozytywne komentarze, opinie jak nie bać się feedbacku od czytelników?
- Współpraca z influencerami i innymi autorami- wespół zespół – budowanie efektywnego networkingu
- Poznajemy paletę treści, – co mogę komunikować czytelnikom?
- Rodzaje postów na FB i IG – przykłady najbardziej działających postów autorów z polski i zagranicy
- Relacje na FB i IG
- Livy na FB i IG
- Tworzenie wydarzeń na FB
- Jak zaprzyjaźnić się z social mediami. Kiedy to, co mówię ma sens i zasięg?
- Rodzaje postów preferowanych przez algorytm – FB i IG
- Nowości z Instagrama
- Popatrzmy na dobre wzorce! Zainspiruj się tym, co działa. Pomysły na posty – 10 wzorców. Obalamy mity
- Telefon mój sprzymierzeniec- dobre zdjęcie jest warte 1000 słów
- Jak robić atrakcyjne zdjęcia telefonem i kręcić proste filmiki?
- Prosta obróbka zdjęć w darmowym programie Lightroom na telefon
Metoda pracy:
Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), czyli „ nauka przez doświadczenie”
Wykorzystujemy: ćwiczenia zespołowe i indywidualne, studia przypadków, gry i testy, techniki kreatywne.
Czas trwania szkolenia:
Program szkolenia i czas jego trwania dostosowujemy do potrzeb organizacji.
Jest to przykładowy program realizowanego przez nas praktycznego szkolenia z elementami warsztatu.