Blog

tekst na temat covid-19 w oknie telefonu

Koronawirus już zamieszał na rynku wydawniczym. Sprzedaż niektórych kategorii książek mocno poszybowała w górę, rozwija się e-commerce, zmieniają zachowania czytelnicze. Niektóre z nich zostaną z nami także w czasach po pandemii.

Czytaj dalej

Starsza Pani wyglądająca przez okno

W tych dniach najbardziej martwimy się o naszych seniorów. Jako silvergeneration expert chciałabym się podzielić wiedzą, jakich używać argumentów, by seniorzy pozostali w domu, a jakie argumenty mogą odnieść odwrotny skutek.

Czytaj dalej

Kobieta czytająca kolorowy magazyn z artykułem o człowieku sukcesu w dojrzałym wieku

Silver Generation Marketing, innymi słowy marketing skierowany do osób 50 plus to nic innego, jak dopasowanie komunikacji oraz produktów i usług do potrzeb i wartości tej grupy. Problem w tym, że niewielu marketerów ma wiedzę w jaki sposób to zrobić!

Czytaj dalej

Dwoej starszych ludzi na tle morza. Pan całuje Panią w skroń.

Pokolenie X i Baby Boomers określani popularnie jako Silversi choć bardzo się różnią, mają też wiele cech wspólnych. W komunikacji marketingowej zwracają uwagę na to, czy przekaz jest spójny z najważniejszymi dla nich wartościami.

Czytaj dalej

Mężczyzna w średnim wieku przy biurku wrzeszczący z irytacją do słuchawki stacjonarnego telefonu

Pokolenie Silver liczy w Polsce 14 milionów osób. Warto wiedzieć, jakich błędów unikać, by nie zniechęcić tej najpotężniejszej grupy konsumentów w Polsce!

Czytaj dalej

6/6