Blog

Para ludzi w średnim wieku przybija piątkę

Pandemia zweryfikowała przydatność wielu pracowników. Obnażyła braki, które do tej pory były…

Czytaj dalej

Para starszych osób przy laptopie

Chcesz wydać bestseller dla grupy 50 plus? Mamy dobrą i złą wiadomość.…

Czytaj dalej

Nie przegap „silver tsunami” – jak osiągnąć sukces w największej grupie czytelników w Polsce

Szkolenie online 28 października – dla Wydawców, Autorów i Self –…

Czytaj dalej

Mówili, że się nie uda. Mówili, że to błąd. Przestrzegali przed porażką. Przedstawiali wykresy, badania, fakty. I…. nie mieli racji. Bo grupa konsumentów 50plus jest inna, niż nawet „specjalistom” się wydaje. Dowody? Proszę bardzo!

Czytaj dalej

Szczęśliwy biznes. Szczęśliwa Ty!

Moc kobiecych biznesów to oprócz profesjonalnej biznesowej wiedzy, moc wartości, relacji i intuicji. Czas na kobiecy sposób realizowania się w biznesie i wzorce, które budują i wzmacniają kobiety, a nie je wyczerpują i wypalają.

Czytaj dalej

tekst na temat covid-19 w oknie telefonu

Koronawirus już zamieszał na rynku wydawniczym. Sprzedaż niektórych kategorii książek mocno poszybowała w górę, rozwija się e-commerce, zmieniają zachowania czytelnicze. Niektóre z nich zostaną z nami także w czasach po pandemii.

Czytaj dalej

Starsza Pani wyglądająca przez okno

W tych dniach najbardziej martwimy się o naszych seniorów. Jako silvergeneration expert chciałabym się podzielić wiedzą, jakich używać argumentów, by seniorzy pozostali w domu, a jakie argumenty mogą odnieść odwrotny skutek.

Czytaj dalej

Kobieta czytająca kolorowy magazyn z artykułem o człowieku sukcesu w dojrzałym wieku

Silver Generation Marketing, innymi słowy marketing skierowany do osób 50 plus to nic innego, jak dopasowanie komunikacji oraz produktów i usług do potrzeb i wartości tej grupy. Problem w tym, że niewielu marketerów ma wiedzę w jaki sposób to zrobić!

Czytaj dalej

Dwoej starszych ludzi na tle morza. Pan całuje Panią w skroń.

Pokolenie X i Baby Boomers określani popularnie jako Silversi choć bardzo się różnią, mają też wiele cech wspólnych. W komunikacji marketingowej zwracają uwagę na to, czy przekaz jest spójny z najważniejszymi dla nich wartościami.

Czytaj dalej

10/11