Blog

Mówili, że się nie uda. Mówili, że to błąd. Przestrzegali przed porażką. Przedstawiali wykresy, badania, fakty. I…. nie mieli racji. Bo grupa konsumentów 50plus jest inna, niż nawet „specjalistom” się wydaje. Dowody? Proszę bardzo!

Czytaj dalej

Szczęśliwy biznes. Szczęśliwa Ty!

Moc kobiecych biznesów to oprócz profesjonalnej biznesowej wiedzy, moc wartości, relacji i intuicji. Czas na kobiecy sposób realizowania się w biznesie i wzorce, które budują i wzmacniają kobiety, a nie je wyczerpują i wypalają.

Czytaj dalej

tekst na temat covid-19 w oknie telefonu

Koronawirus już zamieszał na rynku wydawniczym. Sprzedaż niektórych kategorii książek mocno poszybowała w górę, rozwija się e-commerce, zmieniają zachowania czytelnicze. Niektóre z nich zostaną z nami także w czasach po pandemii.

Czytaj dalej

Starsza Pani wyglądająca przez okno

W tych dniach najbardziej martwimy się o naszych seniorów. Jako silvergeneration expert chciałabym się podzielić wiedzą, jakich używać argumentów, by seniorzy pozostali w domu, a jakie argumenty mogą odnieść odwrotny skutek.

Czytaj dalej

Kobieta czytająca kolorowy magazyn z artykułem o człowieku sukcesu w dojrzałym wieku

Silver Generation Marketing, innymi słowy marketing skierowany do osób 50 plus to nic innego, jak dopasowanie komunikacji oraz produktów i usług do potrzeb i wartości tej grupy. Problem w tym, że niewielu marketerów ma wiedzę w jaki sposób to zrobić!

Czytaj dalej

Dwoej starszych ludzi na tle morza. Pan całuje Panią w skroń.

Pokolenie X i Baby Boomers określani popularnie jako Silversi choć bardzo się różnią, mają też wiele cech wspólnych. W komunikacji marketingowej zwracają uwagę na to, czy przekaz jest spójny z najważniejszymi dla nich wartościami.

Czytaj dalej

Mężczyzna w średnim wieku przy biurku wrzeszczący z irytacją do słuchawki stacjonarnego telefonu

Pokolenie Silver liczy w Polsce 14 milionów osób. Warto wiedzieć, jakich błędów unikać, by nie zniechęcić tej najpotężniejszej grupy konsumentów w Polsce!

Czytaj dalej

8/8