Nie taki Silver straszny, jak go malują
Pandemia zweryfikowała przydatność wielu pracowników. Obnażyła braki, które do tej pory były…
Nie wrzucaj Silversów do jednego worka – czyli największe błędy Wydawców
Chcesz wydać bestseller dla grupy 50 plus? Mamy dobrą i złą wiadomość.…
Nie przegap „silver tsunami” – jak osiągnąć sukces w największej grupie czytelników w Polsce
Szkolenie online 28 października – dla Wydawców, Autorów i Self –…
Kto nie walczy, ten już przegrał
Mówili, że się nie uda. Mówili, że to błąd. Przestrzegali przed porażką. Przedstawiali wykresy, badania, fakty. I…. nie mieli racji. Bo grupa konsumentów 50plus jest inna, niż nawet „specjalistom” się wydaje. Dowody? Proszę bardzo!
Szczęśliwy biznes – szczęśliwa Ty – Mastermind dla kobiecych biznesów
Moc kobiecych biznesów to oprócz profesjonalnej biznesowej wiedzy, moc wartości, relacji i intuicji. Czas na kobiecy sposób realizowania się w biznesie i wzorce, które budują i wzmacniają kobiety, a nie je wyczerpują i wypalają.
Jak koronawirus zmieni rynek wydawniczy
Koronawirus już zamieszał na rynku wydawniczym. Sprzedaż niektórych kategorii książek mocno poszybowała w górę, rozwija się e-commerce, zmieniają zachowania czytelnicze. Niektóre z nich zostaną z nami także w czasach po pandemii.
Jak przekonać seniorów, by zostali w domu – 10 złotych zasad
W tych dniach najbardziej martwimy się o naszych seniorów. Jako silvergeneration expert chciałabym się podzielić wiedzą, jakich używać argumentów, by seniorzy pozostali w domu, a jakie argumenty mogą odnieść odwrotny skutek.
Silver Generation Marketing – czyli, jak przemienić srebro w złoto
Silver Generation Marketing, innymi słowy marketing skierowany do osób 50 plus to nic innego, jak dopasowanie komunikacji oraz produktów i usług do potrzeb i wartości tej grupy. Problem w tym, że niewielu marketerów ma wiedzę w jaki sposób to zrobić!
Pokolenie X i Baby Booomers – co je łączy
Pokolenie X i Baby Boomers określani popularnie jako Silversi choć bardzo się różnią, mają też wiele cech wspólnych. W komunikacji marketingowej zwracają uwagę na to, czy przekaz jest spójny z najważniejszymi dla nich wartościami.