Czy wiesz, że...
Polska jest najszybciej starzejącym się krajem w całej Unii Europejskiej! Już teraz, w naszym kraju, jest około 14 milionów osób powyżej 50-tego roku życia.
Kto zatem odpuściłby sobie tak wielki kawałek (jedną trzecią!) tego „tortu”?
Jak tworzyć, sprzedawać i reklamować produkty i usługi dla osób 50+, aby skutecznie ich pozyskać?
Czy wiesz, że...
Polska jest najszybciej starzejącym się krajem w całej Unii Europejskiej! Już teraz, w naszym kraju, jest około 14 milionów osób powyżej 50-tego roku życia.
Kto zatem odpuściłby sobie tak wielki kawałek (jedną trzecią!) tego „tortu”?
Jak tworzyć, sprzedawać i reklamować produkty i usługi dla osób 50+, aby skutecznie ich pozyskać?
POKOLENIE SILVER...
Wybiera markowe produkty
Polacy 50+ zwracają uwagę na reklamowane marki, a prawie co trzeci uważa je za ważne kryterium wyboru produktu lub usługi.
Korzysta z Internetu
Polscy seniorzy często zasięgają porad zakupowych w sieci. Trzy czwarte z nich korzysta z porównywarek cenowych, a ponad dwie trzecie bierze pod uwagę komentarze internautów – czym znacząco przewyższamy unijną średnią.
Ma dużą stabilizację finansową
Dochody osób 50+ są wyższe niż młodych ludzi wchodzących na rynek pracy, a co więcej, mają one już ustabilizowaną sytuację życiową i dochodową
Pokolenie 50+
jest najbardziej przyszłościową grupą konsumentów
Jednak w komunikacji firmy i marketerzy powinni pamiętać, że osoby te nie czują się seniorami i nie chcą się utożsamiać ze stereotypem związanym z tym określeniem.
Pokolenie 50+ to bardzo zróżnicowana grupa
Dlatego specjalizujemy się w komunikacji z trzema grupami Silversów:
Silent Generation
Baby Boomers
Pokolenie X
Silver Generation Marketing to nasza specjalizacja, a Twoja przewaga w komunikacji do grupy konsumentów, która w Polsce liczy 14 milionów osób i dynamicznie rośnie!
Jeśli chcesz skutecznie porozumieć się z Silversami, stworzyć dla nich atrakcyjne produkty i usługi lub udoskonalić te, które już posiadasz, skontaktuj się z nami!
Pokolenie 50+
jest najbardziej przyszłościową grupą konsumentów
Jednak w komunikacji firmy i marketerzy powinni pamiętać, że osoby te nie czują się seniorami i nie chcą się utożsamiać ze stereotypem związanym z tym określeniem.
Pokolenie 50+ to bardzo zróżnicowana grupa
Dlatego specjalizujemy się w komunikacji z trzema grupami Silversów:
Silent Generation
Baby Boomers
Pokolenie X
Silver Generation Marketing to nasza specjalizacja, a Twoja przewaga w komunikacji do grupy konsumentów, która w Polsce liczy 14 milionów osób i dynamicznie rośnie!
Jeśli chcesz skutecznie porozumieć się z Silversami, stworzyć dla nich atrakcyjne produkty i usługi lub udoskonalić te, które już posiadasz, skontaktuj się z nami!
Nasze mocne atuty to:
• stworzenie największych w Polsce projektów wydawniczych dla osób 50+
• wiedza o konsumencie 50+ poparta licznymi badaniami
• narzędzia i umiejętności wyniesione z największych wydawnictw polskich i zagranicznych
• ekskluzywna wiedza o potrzebach, insightach i stylach komunikacji Silversów
• doświadczenie w tworzeniu reklam i programów Public Relation dla grupy 50+
• bardzo dobra znajomość influenserów pokolenia Silver
• doświadczenie, jak szkolić i edukować tę grupę i tworzyć międzypokoleniowe zespoły
• wiedza, w jaki sposób pozyskać Silversów jako lojalnych pracowników
Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania!
Skontaktuj się z nami!
Możemy wesprzeć twoje działania w następujących obszarach:
• contentpublishing, czyli tworzenie treści skierowanych do pokolenia 50+
• komunikacja marketingowa dla Silversów
• szkolenia i warsztaty mające na celu lepsze poznanie interesującej cię grupy
• konsulting w ramach bardziej efektywnego dopracowania produktów i usług
• dopasowanie działań promocyjnych skierowanych do pokolenia Silver
• dotarcie do Srebrnych Influenserów i opracowanie strategii komunikacji twoich produktów i usług w social mediach
• pomoc przy opracowaniu badań, insightów, doprecyzowania grupy docelowej
Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!
Działamy także
w grupie konsultingowo - wydawniczej „Szkolenia dla Wydawcy”
… w ramach której oferujemy m.in. unikatowe szkolenia np. „Nie przegap Silver Tsunami – największej grupy czytelników w Polsce”
Jesteś zainteresowany? – Skontaktuj się z nami!
Nie przegap Silver Tsunami !




Jako ekspertki współpracujemy z:






Jako ekspertki współpracujemy z:






Odkryj!
Poznaj!
Zrozum!
Przekonaj!
Największą w Polsce grupę konsumentów - pokolenie 50plus!
