Czytelnik jest kobietą – jak zdobyć serca i portfele tej grupy – najważniejsze fakty, które powinien poznać wydawca i autor

Szkolenie dla wydawców, redaktorów, autorów, szefów i specjalistów dział PR i marketingu, a także dyrektorów artystycznych i selfpublisherów

Profil Uczestnika:

  • Specjaliści i menedżerowie działów wydawniczych, promocji i marketingu w wydawnictwach magazynowych i książkowych
  • Doradcy, trenerzy, blogerzy, selfpublisherzy planujący wydanie książek dla kobiet
  • Działy wydawnicze firm konsumenckich i agencje wydawnicze tworzące pisma branżowe dla kobiet

Kluczowe korzyści dla Uczestnika:

  • Pozyskanie eksperckiej i rzetelnej wiedzy wydawniczej dotyczącej sztuki tworzenia contentu oraz trendów rynkowych i komunikacji dla kobiet
  • Praktyczne informacje i umiejętności dotyczące sprawdzonej promocji i komunikacji dla kobiet w social mediach jak i kanałach off-line

PROGRAM SZKOLENIA

  • Segmentacja kobiet wg dwóch niezależnych instytutów badawczych
  • Podział kobiet na 5 i 9 grup – podział procentowy i ilościowy, wartości, insighty
  • Kobiety na krawędzi, a może Bokserki losu, – do kogo kierujesz swoją ofertę
  • Golden Power – nowy segment kobiet, który czeka na twoją ofertę
  • Kobieta-rodzic – 5 różnych postaw i insightów współczesnych mam
  • 12 najbardziej istotnych spraw dla współczesnej kobiety – jak to wykorzystać przy tworzeniu i promocji książki
  • Dlaczego „Gambit królowej” to serial obowiązkowy dla redaktora i specjalisty ds. marketingu – nowa fala kobiecych wartości
  • Jak tworzyć książkę dla poszczególnych segmentów kobiet – najważniejsze korzyści, słowa klucze i problemy, które czekają na rozwiązanie
  • Trendy 2022 r. – idzie nowe
  • Nowa fala czytelniczek
  • Nowy rodzaj bohaterki powieści
  • Kategorie książek i ich potencjał sprzedaży
  • Spiralna ścieżka sprzedaży – kobieta kupuje inaczej niż mężczyzna – jak to wykorzystać
  • Idealne środowisko sprzedaży – rola sklepu internetowego i stacjonarnego
  • Sukcesja, rekomendacje, długotrwała lojalność – sprawdź, jak to działa na twoją korzyść
  • Promocja i marketing skierowany do kobiet – fakty i mity
  • Największe różnice między płciami i co z tego wynika dla działu promocji
  • Złote zasady komunikacji z kobietami – wynik badań ekspertów
  • Największe błędy popełniane w komunikatach promocyjnych wydawców


Metoda pracy:

Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), czyli „ nauka przez doświadczenie”.
Wykorzystujemy: ćwiczenia zespołowe i indywidualne, studia przypadków, gry i testy, techniki kreatywne


Czas trwania szkolenia:

Program szkolenia i czas jego trwania dostosowujemy do potrzeb organizacji.
Jest to przykładowy program realizowanego przez nas praktycznego szkolenia z elementami warsztatu