Szkolenie dla wydawców, redaktorów, autorów, szefów i specjalistów dział PR i marketingu, a także dyrektorów artystycznych i selfpublisherów
Profil Uczestnika:
- Specjaliści i menedżerowie działów wydawniczych, promocji i marketingu w wydawnictwach magazynowych i książkowych
- Doradcy, trenerzy, blogerzy, selfpublisherzy planujący wydanie książek dla kobiet
- Działy wydawnicze firm konsumenckich i agencje wydawnicze tworzące pisma branżowe dla kobiet
Kluczowe korzyści dla Uczestnika:
- Pozyskanie eksperckiej i rzetelnej wiedzy wydawniczej dotyczącej sztuki tworzenia contentu oraz trendów rynkowych i komunikacji dla kobiet
- Praktyczne informacje i umiejętności dotyczące sprawdzonej promocji i komunikacji dla kobiet w social mediach jak i kanałach off-line
PROGRAM SZKOLENIA
- Segmentacja kobiet wg dwóch niezależnych instytutów badawczych
- Podział kobiet na 5 i 9 grup – podział procentowy i ilościowy, wartości, insighty
- Kobiety na krawędzi, a może Bokserki losu, – do kogo kierujesz swoją ofertę
- Golden Power – nowy segment kobiet, który czeka na twoją ofertę
- Kobieta-rodzic – 5 różnych postaw i insightów współczesnych mam
- 12 najbardziej istotnych spraw dla współczesnej kobiety – jak to wykorzystać przy tworzeniu i promocji książki
- Dlaczego „Gambit królowej” to serial obowiązkowy dla redaktora i specjalisty ds. marketingu – nowa fala kobiecych wartości
- Jak tworzyć książkę dla poszczególnych segmentów kobiet – najważniejsze korzyści, słowa klucze i problemy, które czekają na rozwiązanie
- Trendy 2022 r. – idzie nowe
- Nowa fala czytelniczek
- Nowy rodzaj bohaterki powieści
- Kategorie książek i ich potencjał sprzedaży
- Spiralna ścieżka sprzedaży – kobieta kupuje inaczej niż mężczyzna – jak to wykorzystać
- Idealne środowisko sprzedaży – rola sklepu internetowego i stacjonarnego
- Sukcesja, rekomendacje, długotrwała lojalność – sprawdź, jak to działa na twoją korzyść
- Promocja i marketing skierowany do kobiet – fakty i mity
- Największe różnice między płciami i co z tego wynika dla działu promocji
- Złote zasady komunikacji z kobietami – wynik badań ekspertów
- Największe błędy popełniane w komunikatach promocyjnych wydawców
Metoda pracy:
Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), czyli „ nauka przez doświadczenie”.
Wykorzystujemy: ćwiczenia zespołowe i indywidualne, studia przypadków, gry i testy, techniki kreatywne
Czas trwania szkolenia:
Program szkolenia i czas jego trwania dostosowujemy do potrzeb organizacji.
Jest to przykładowy program realizowanego przez nas praktycznego szkolenia z elementami warsztatu