Praktyczne szkolenie z narzędzi i technik promocyjnych skierowanych do pokolenia 50+ oraz seniorów.
Profil Uczestnika szkolenia
- Managerowie i specjaliści działów marketingu i promocji firm oferujących produkty i usługi dla Silvergeneration, blogerzy i influencerzy silver generation
Korzyści dla Uczestnika:
- Praktyczna znajomości kluczowych zasad składających się na efektywna komunikację z pokoleniem 50 plus
- Rzetelna ekspercka wiedza dotycząca skutecznej promocji w mediach tradycyjnych i social media
Efektywna promocja dla pokolenia Silver – główne punkty programu
- Jak sformułować skuteczny komunikat reklamowy i promocyjny – co rzeczywiście działa na tych konsumentów
- Jak promować produkty i usługi do podsegmentów: Silent Generation, Baby Boomers i Silver Generation
- Kolory, fonty, sformułowania – których unikać, a na jakie postawić
- Promocja w Internecie – najbardziej skuteczne formaty
- Promocja w telewizji – jak sformułować przekaz, aby był najbardziej efektywny
- Promocja w magazynach i prasie – najbardziej skuteczne formaty
- Jak znaleźć dojrzałych influencerów, którzy mają realne przełożenie na sprzedaż
- Przykłady najbardziej wpływowych influencerów i celebrytów w tej grupie
- Czasopisma i magazyny – które są najbardziej lubiane i popularne w tej grupie i jak do nich dotrzeć, jak formułować przekaz
- Wydawnictwa, pisma i funpage internetowe dla czytelników 50+ – które są najbardziej atrakcyjne i do jakich grup docierają
- Które rodzaje promocji z rynku FMCG mogą zadziałać na tę grupę
- Kiedy promocja nie działa i dlaczego
Metoda pracy:
Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba) czyli „nauka przez doświadczenie”
Wykorzystujemy: ćwiczenia zespołowe i indywidualne, studia przypadków, gry i testy, techniki kreatywne.
Czas trwania szkolenia:
Program szkolenia i czas jego trwania dostosowujemy do potrzeb organizacji.