Odkryj
srebrny potencjał
pokolenia 50 plus

Czy wiesz, że...

Polska jest najszybciej starzejącym się krajem w całej Unii Europejskiej! Już teraz, w naszym kraju, jest około 14 milionów osób powyżej 50-tego roku życia.

Kto zatem odpuściłby sobie tak wielki kawałek (jedną trzecią!) tego „tortu”?

Jak tworzyć, sprzedawać i reklamować produkty i usługi dla osób 50+, aby skutecznie ich pozyskać?

Odkryj
srebrny potencjał
pokolenia 50 plus

Odkryj
srebrny potencjał
pokolenia 50 plus

Czy wiesz, że...

Polska jest najszybciej starzejącym się krajem w całej Unii Europejskiej! Już teraz, w naszym kraju, jest około 14 milionów osób powyżej 50-tego roku życia.

Kto zatem odpuściłby sobie tak wielki kawałek (jedną trzecią!) tego „tortu”?

Jak tworzyć, sprzedawać i reklamować produkty i usługi dla osób 50+, aby skutecznie ich pozyskać?

POKOLENIE SILVER...

Wybiera markowe produkty

Polacy 50+ zwracają uwagę na reklamowane marki, a prawie co trzeci uważa je za ważne kryterium wyboru produktu lub usługi.

Korzysta z Internetu

Polscy seniorzy często zasięgają porad zakupowych w sieci. Trzy czwarte z nich korzysta z porównywarek cenowych, a ponad dwie trzecie bierze pod uwagę komentarze internautów – czym znacząco przewyższamy unijną średnią.

Ma dużą stabilizację finansową

Dochody osób 50+ są wyższe niż młodych ludzi wchodzących na rynek pracy, a co więcej, mają one już ustabilizowaną sytuację życiową i dochodową

To ważne!

Pokolenie 50+
jest najbardziej przyszłościową grupą konsumentów

Jednak w komunikacji firmy i marketerzy powinni pamiętać, że osoby te nie czują się seniorami i nie chcą się utożsamiać ze stereotypem związanym z tym określeniem.

Pokolenie 50+ to bardzo zróżnicowana grupa
Dlatego specjalizujemy się w komunikacji z trzema grupami Silversów:

Silent Generation 
Baby Boomers
Pokolenie X

Silver Generation Marketing to nasza specjalizacja, a Twoja przewaga w komunikacji do grupy konsumentów, która w Polsce liczy 14 milionów osób i dynamicznie rośnie!

Jeśli chcesz skutecznie porozumieć się z Silversami, stworzyć dla nich atrakcyjne produkty i usługi lub udoskonalić te, które już posiadasz, skontaktuj się z nami!

To ważne!

Pokolenie 50+
jest najbardziej przyszłościową grupą konsumentów

Jednak w komunikacji firmy i marketerzy powinni pamiętać, że osoby te nie czują się seniorami i nie chcą się utożsamiać ze stereotypem związanym z tym określeniem.

Pokolenie 50+ to bardzo zróżnicowana grupa
Dlatego specjalizujemy się w komunikacji z trzema grupami Silversów:

Silent Generation 
Baby Boomers
Pokolenie X

Silver Generation Marketing to nasza specjalizacja, a Twoja przewaga w komunikacji do grupy konsumentów, która w Polsce liczy 14 milionów osób i dynamicznie rośnie!

Jeśli chcesz skutecznie porozumieć się z Silversami, stworzyć dla nich atrakcyjne produkty i usługi lub udoskonalić te, które już posiadasz, skontaktuj się z nami!

Mamy wiedzę, narzędzia i badania. A przede wszystkim mamy ponad 20-letnie doświadczenie w skutecznej komunikacji do grupy 50+.

Nasze mocne atuty to:

stworzenie największych w Polsce projektów wydawniczych dla osób 50+
wiedza o konsumencie 50+ poparta licznymi badaniami
narzędzia i umiejętności wyniesione z największych wydawnictw polskich i zagranicznych
ekskluzywna wiedza o potrzebach, insightach i stylach komunikacji Silversów
doświadczenie w tworzeniu reklam i programów Public Relation dla grupy 50+
bardzo dobra znajomość influenserów pokolenia Silver
doświadczenie, jak szkolić i edukować tę grupę i tworzyć międzypokoleniowe zespoły
wiedza, w jaki sposób pozyskać Silversów jako lojalnych pracowników

Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania!
Skontaktuj się z nami!

Możemy wesprzeć twoje działania
w następujących obszarach:

contentpublishing, czyli tworzenie treści skierowanych do pokolenia 50+
komunikacja marketingowa dla Silversów
szkolenia i warsztaty mające na celu lepsze poznanie interesującej cię grupy
konsulting w ramach bardziej efektywnego dopracowania produktów i usług
dopasowanie działań promocyjnych skierowanych do pokolenia Silver
 dotarcie do Srebrnych Influenserów i opracowanie strategii komunikacji twoich produktów i usług w social mediach
  pomoc przy opracowaniu badań, insightów, doprecyzowania grupy docelowej

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!

Działamy także
w grupie konsultingowo - wydawniczej „Szkolenia dla Wydawcy”

… w ramach której oferujemy m.in. unikatowe szkolenia np.  „Nie przegap Silver Tsunami – największej grupy czytelników w Polsce” 

Jesteś zainteresowany? – Skontaktuj się z nami!

Nie przegap
Silver Tsunami !

Kim jesteśmy?

Izabela Pajor

Izabela Pajor - portretSilvergeneration expert, wydawca i marketingowiec z 25-letnim doświadczeniem.

Wieloletni praktyk biznesu, swoje doświadczenie zdobywałam w sieciach sprzedaży detalicznej, agencjach PR oraz w największych wydawnictwach w Polsce.

Jako dyrektor wydawniczy współtworzyłam sukces najlepiej sprzedających się pism dla kobiet 50+, m.in. „Przyjaciółka”, „Tina”, „Kobieta i Życie”, „Świat Kobiety”, „Poradnik 50+”, „100 rad”, „Uroda” oraz projekty PR-owe i badawcze skierowane do grupy osób 50+.

Pracowałam także jako wydawca w magazynach luksusowych: „Gala”, „Glamour”, „Dom i wnętrze”.

Oprócz praktyki na rynku polskim, zdobywałam także doświadczenia na rynku niemieckim oraz w Stanach Zjednoczonych.

Blogerka i influencerka 50+, pasjonatka contentmarketingu. Studiowałam marketing i zarządzanie, filozofię, psychologię oraz trening interpersonalny.

Współprowadzę grupę Szkolenia Dla Wydawcy, a także w ramach swojej pasji, jaką jest rozwój osobisty, kręgi kobiet 50 plus i warsztaty rozwoju osobistego dla kobiet.

Magdalena Małgorzata Kos

Magdalena Kos - portretEkspert z ponad 25-letnim doświadczeniem. Kierowałam działami marketingu i sprzedaży w De Agostini Polska, Hearst Marquard Polska, Ringer Axel Springer Polska, Express Wieczorny, Edipresse. Byłam partnerem biznesowym Planeta De Agostini w Polsce i Rosji. Wydałam ponad 100 kolekcji edukacyjnych, kolekcjonerskich książkowych, tworzyłam strategię wydawniczą wielu tytułów prasowych, dzienników, tygodników i miesięczników i książek. Mam na koncie wiele projektów własnych, które okazały się sukcesem wydawniczym w Polsce i w Rosji.

Od 2007 roku działam niezależnie jako ekspert realizując projekty szkoleniowe i wydawnicze dla klientów biznesowych w obrębie strategii, projektów wydawniczych jak i edukacji.

Z wykształcenia pedagog i marketingowiec z zamiłowania propagatorka innowacji także w obrębie edukacji i komunikacji dorosłych. Jestem certyfikowanym trenerem szkoleń grupowych i Design Thinking oraz dyrektorem programowym szkoleń KFS Delta Training.

Współprowadzę grupę Szkolenia dla wydawcy oraz kręgi kobiet 50 plus i warsztaty rozwoju osobistego dla kobiet.

Wolontariuszka i organizatorka działań non – profit.

W sumie mamy ponad 50 lat doświadczenia zawodowego!

Odkryj!

Poznaj!

Zrozum!

Przekonaj!

Największą w Polsce grupę konsumentów - pokolenie 50plus!

logo1