Szkolenie dla wydawnictw i firm, które tworzą i redagują treści skierowane dla Silver Generation i Seniorów
Profil Uczestnika szkolenia
- Wydawcy, działy wydawnicze firm i agencji marketingowych, specjaliści contentpublishingu.
Korzyści dla Uczestnika Szkolenia
- Praktyczna wiedza o kluczowych zasadach komunikacji z grupą silver
- Rzetelna ekspercka wiedza o złotych zasadach tworzenia treści, okładek i trendach w Polsce i za granicą
Jak tworzyć najlepszy content dla grupy 50+ – główne punkty programu
- Jak tworzyć content na nośnikach tradycyjnych, a jak w Internecie
- Najważniejsze zasady tworzenia contentu na stronach www, portalach, blogach, funpagach
- Kluczowe czynniki sukcesu treści tworzonych w mediach drukowanych
- Najbardziej pożądane tematy w tej grupie i jak je przedstawić, żeby się sprzedały
- To zawsze przyciąga uwagę – 10 złotych zasadach tworzenia treści
- Tego unikaj – największe błędy popełniane przy tworzeniu treści dla Silversów
- Słowa klucze – jakie słowa i frazy najlepiej działają na Pokolenie Silver
- Forma przekazu i tonality – czyli jak pisać dla tej grupy
- Najważniejsze wartości – co powinno się znaleźć w twoim contencie
- 10 podstawowych „wspomagaczy” contentu – czyli edytorskie składniki sukcesu
- Lista pytań, które są koniecznie podczas redagowania treści dla osób 50+
- Rola zdjęć i infografiki w grupie Silversów
- Chwytliwy tytuł – 10 sprawdzonych formatów, które możesz dowolnie formatować
- Okładka sprzedaje – jak ją dobrze zaprojektować dla tej grupy
- Evergreeny i trendy wydawnicze
Metoda pracy:
Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba) czyli „nauka przez doświadczenie” Wykorzystujemy: ćwiczenia zespołowe i indywidualne, studia przypadków, gry i testy, techniki kreatywne.
Czas trwania szkolenia:
Program szkolenia i czas jego trwania dostosowujemy do potrzeb organizacji.