Jak tworzyć najlepszy content dla grupy 50+

Szkolenie dla wydawnictw i firm, które tworzą i redagują treści skierowane dla Silver Generation i Seniorów

Profil Uczestnika szkolenia

  • Wydawcy, działy wydawnicze firm i agencji marketingowych, specjaliści contentpublishingu.

Korzyści dla Uczestnika Szkolenia

  • Praktyczna wiedza o kluczowych zasadach komunikacji z grupą silver
  • Rzetelna ekspercka wiedza o złotych zasadach tworzenia treści, okładek  i trendach w Polsce i za granicą

Jak tworzyć najlepszy content dla grupy 50+ główne punkty programu

  • Jak tworzyć content na nośnikach tradycyjnych, a jak w Internecie
  • Najważniejsze zasady tworzenia contentu na stronach www, portalach, blogach, funpagach
  • Kluczowe czynniki sukcesu treści tworzonych w mediach drukowanych
  • Najbardziej pożądane tematy w tej grupie i jak je przedstawić, żeby się sprzedały
  • To zawsze przyciąga uwagę – 10 złotych zasadach tworzenia treści
  • Tego unikaj – największe błędy popełniane przy tworzeniu treści dla Silversów
  • Słowa klucze – jakie słowa i frazy najlepiej działają na Pokolenie Silver
  • Forma przekazu i tonality – czyli jak pisać dla tej grupy
  • Najważniejsze wartości – co powinno się znaleźć w twoim contencie
  • 10 podstawowych „wspomagaczy” contentu – czyli edytorskie składniki sukcesu
  • Lista pytań, które są koniecznie podczas redagowania treści dla osób 50+
  • Rola zdjęć i infografiki w grupie Silversów
  • Chwytliwy tytuł – 10 sprawdzonych formatów, które możesz dowolnie formatować
  • Okładka sprzedaje – jak ją dobrze zaprojektować dla tej grupy
  • Evergreeny i trendy wydawnicze

Metoda pracy:

Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba) czyli „nauka przez doświadczenie” Wykorzystujemy: ćwiczenia zespołowe i indywidualne, studia przypadków, gry i testy, techniki kreatywne.

Czas trwania szkolenia:

Program szkolenia i czas jego trwania dostosowujemy do potrzeb organizacji.