Izabela Pajor
– marketingowiec i wydawca z ponad 25-letnim doświadczeniem – działa w obszarze biznesowym i wydawniczym, specjalizuje się w content marketingu, social mediach, tropi trendy marketingowe i wydawnicze, szczególnie w obszarach szeroko pojętego segmentu kobiet, jak i silvergeneration (pokolenie 50plus).
Obszary specjalizacji: strategia komunikacyjna, strategia marketingowa, komunikacja i PR, kampanie i obsługa mediów społecznościowych, szkolenia i doradztwo, content marketing, dopasowanie contentu do grup docelowych.
Ponad 20 lat pracowała jako dyrektor wydawniczy i dyrektor promocji dla największych wydawnictw w Polsce, tworząc strategie wydawnicze i komunikacyjne; wprowadzając na rynek nowe tytuły, które uzyskały status bestsellerów i liderów sprzedaży. Content marketing i komunikacja to jej supermoce.
Oprócz praktyki na rynku polskim, zdobywała także doświadczenia na rynku niemieckim oraz w Stanach Zjednoczonych.
Blogerka, influencerka, pasjonatka contentmarketingu, social mediów i książek rozwojowych.
Studiowała marketing i zarządzanie, filozofię, psychologię. Doświadczony szkoleniowiec i trener biznesu.
Współtworzy Agencję SilverGuru i grupę szkoleniowo-konsultingową Szkolenia dla Wydawcy.
Magdalena Małgorzata Kos
– ekspertka z ponad 25-letnim doświadczeniem w dziedzinie komunikacji, marketingu, strategii i innowacji. Kierowała działami marketingu i sprzedaży w De Agostini Polska, Hearst Marquard Polska, Ringer Axel Springer Polska, Express Wieczorny, Edipresse. Była partnerem biznesowym Planeta De Agostini w Polsce i Rosji. Wydała ponad 100 kolekcji edukacyjnych, kolekcjonerskich książkowych, tworzyła strategię wydawniczą wielu tytułów prasowych, dzienników, tygodników i miesięczników i książek.
Ma na koncie wiele projektów własnych, które okazały się sukcesem wydawniczym w Polsce i w Rosji.
Od 2007 roku działa niezależnie jako ekspert realizując projekty szkoleniowe, biznesowe i wydawnicze dla klientów w obrębie strategii, projektów wydawniczych i komunikacji w social mediach.
Z wykształcenia pedagog i marketingowiec z zamiłowania propagatorka innowacji.
Jest certyfikowanym trenerem szkoleń grupowych i Design Thinking oraz dydaktykiem w szkoleniach dla biznesu.
Współtworzy Agencję SilverGuru i grupę szkoleniowo-konsultingową Szkolenia dla Wydawcy.