Szkolenie dla firm, które chcą skutecznie dotrzeć ze swoją ofertą do konsumenta 50plus
Profil Uczestnika szkolenia
- Specjaliści i menedżerowie działów marketingu i sprzedaży oraz działy obsługi klienta.
- Właścicieli biznesów, które chcą poszerzyć swoje portfolio o produkty lub usługi dla Silversów lub poszerzyć swoją grupę odbiorców.
Korzyści dla Uczestnika szkolenia
- Pozyskanie praktycznej wiedzy na temat komunikacji z różnorodną grupą 50 plus, wartości kluczowych z którymi się identyfikują
- Zaznajomienie się ze specyfiką zwyczajów konsumenckich oraz różnic dotyczących wzorców zagranicznych
- Poznanie marketing-mix kluczowych elementów w dotarciu do tego odbiorcy
Poznaj dobrze konsumenta 50+ – główne punkty programu
- Segmentacja rynku
- Najważniejsze różnice między Silent Generation, Baby Boomers i Silver Generation
- Fakty i mity na temat tej grupy
- Potrzeby, insighty, style życia
- Zwyczaje zakupowe
- Dlaczego przekłady z rynków zagranicznych nie zawsze działają – specyfika polskiego konsumenta 50+
- Płeć ma znaczenie – jakie różnice między kobietami i mężczyznami z pokolenia Silver musisz poznać, aby dobrze dopasować dla nich produkt lub usługę
- Czego się nie spodziewasz – wnioski z licznych focusów i badań rynkowych
- Co zmienił czas koronawirusa – na to musisz uważać
Metoda pracy:
Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba) czyli „nauka przez doświadczenie”
Wykorzystujemy: ćwiczenia zespołowe i indywidualne, studia przypadków, gry i testy, techniki kreatywne.
Czas trwania szkolenia:
Program szkolenia i czas jego trwania dostosowujemy do potrzeb organizacji.