Poznaj dobrze konsumenta 50+

Szkolenie dla firm, które chcą skutecznie dotrzeć ze swoją ofertą do konsumenta 50plus

Profil Uczestnika szkolenia

  • Specjaliści i menedżerowie działów marketingu i sprzedaży oraz działy obsługi klienta.
  • Właścicieli biznesów, które chcą poszerzyć swoje portfolio o produkty lub usługi dla Silversów lub poszerzyć swoją grupę odbiorców.

Korzyści dla Uczestnika szkolenia

  • Pozyskanie praktycznej wiedzy na temat komunikacji z różnorodną grupą 50 plus, wartości kluczowych z którymi się identyfikują
  • Zaznajomienie się ze specyfiką zwyczajów konsumenckich oraz różnic dotyczących wzorców zagranicznych
  • Poznanie marketing-mix kluczowych elementów w dotarciu do tego odbiorcy

Poznaj dobrze konsumenta 50+ główne punkty programu

  • Segmentacja rynku
  • Najważniejsze różnice między Silent Generation, Baby Boomers i Silver Generation
  • Fakty i mity na temat tej grupy 
  • Potrzeby, insighty, style życia
  • Zwyczaje zakupowe
  • Dlaczego przekłady z rynków zagranicznych nie zawsze działają – specyfika polskiego konsumenta 50+
  • Płeć ma znaczenie – jakie różnice między kobietami i mężczyznami z pokolenia Silver musisz poznać, aby dobrze dopasować dla nich produkt lub usługę
  • Czego się nie spodziewasz – wnioski z licznych focusów i badań rynkowych
  • Co zmienił czas koronawirusa – na to musisz uważać

Metoda pracy:

Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba) czyli „nauka przez doświadczenie”
Wykorzystujemy: ćwiczenia zespołowe i indywidualne, studia przypadków, gry i testy, techniki kreatywne.

Czas trwania szkolenia:

Program szkolenia i czas jego trwania dostosowujemy do potrzeb organizacji.