Szkolenie dla firm, które chcą poznać sekrety telemarketingu dla pokolenia 50+
Profil Uczestnika szkolenia
- Specjaliści i menedżerowie działów marketingu i telemarketingu, działy obsługi klienta, firmy, stowarzyszenia i inne organizacje, które kierują i komunikują się z klientami 50+ telefonicznie lub on-line
Korzyści dla Uczestnika
- Poznanie kluczowych zasad tworzenia skryptów rozmów i efektywnej komunikacji z pokoleniem 50 plus
- Rzetelna wiedza o komunikacji z 3 różnorodnymi grup odbiorców składających się na grupę 50 plus tak aby porozumieć się z każdą z nich
Skuteczny telemarketing dla grupy 50+ – główne punkty programu
- Jakie STEREOTYPY na temat pokolenia 50+ przeszkadzają dobrze ją zrozumieć
- Dlaczego słowa jakich używasz są kluczowe
- Frazy i słowa, dzięki którym przekonasz klienta 50+
- Najważniejsze jest pierwsze wrażenie – jak zdobyć uwagę Silversów w pierwszych sekundach rozmowy
- Które podsegmenty tej kategorii konsumentów są NAJBARDZIEJ WRAŻLIWE NA KOMUNIKACJĘ i dlaczego
- Czy płeć ma znaczenie – czyli, jak sformułować przekaz do mężczyzn, a jak do kobiet
- Do jakich wartości warto się odwołać, by zdobyć lojalność Silversów
- Jak skutecznie sprzedać bez nachalnej (lub tak postrzeganej przez tę grupę) sprzedaży
- Efektywny schemat rozmowy dopasowany do specyfiki twojej branży
- Stworzenie pakietu korzyści (najważniejszych dla pokolenia 50+) dla twoich usług i produktów
- Sytuacje kryzysowe – jak im zapobiec lub z nich wyjść obronną ręką
Metoda pracy:
Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba) czyli „nauka przez doświadczenie”
Wykorzystujemy: ćwiczenia zespołowe i indywidualne, studia przypadków, gry i testy, techniki kreatywne.
Czas trwania szkolenia:
Program szkolenia i czas jego trwania dostosowujemy do potrzeb organizacji.